2013. május 12., vasárnap

Holdfogyatkozás hímzett nyakék


Gyöngysziget által meghirdetett "Égi jelenség" című pályázatára készített Holdfogyatkozás nevű ékszerem, ami elnyerte a fődíjat. Hírlevelük olvasása közben már meg is született a fejemben az ékszerem, és gyorsan le is rajzoltam. :) Végül ő megszületett! :)
Szerettem volna, ha ő nyer, de nem hittem, hogy elnyeri a zsűri tetszését. Annyi sok szép ékszer indult a pályázaton. Amikor láttam a Facebook-on közzétett ékszereket, és voltak olyanok, akik a szavazásokkal jócskán elhúztak előttem, hát már elengedni éreztem ezt a megmérettetést. :) Szombaton értesültem arról, hogy én nyertem! Annyira boldog voltam, hogy el sem tudom mondani! Nagyon jó érzés volt!
Most már megmutathatom a Kedves Látogatóimnak is! Ez volt a legnehezebb. Már elkészült április közepén, de ugye titokban kellett tartani. Na de most már nincs akadály! :)))) 
Minden ékszerem szerelem, de ŐŐŐŐ, hát most ő visz mindent! :) 


 

9 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Már a Fc megcsodálta,fantasztikusan szép és ötletes munka! Gratulálok az első helyhez!

Las Creaciones de Boricua írta...

fantastic beadwork!!!!!!

RaMary írta...

Csodaszép ékszer! Gratulálok az első helyhez, nagyon megérdemelte(d)!

korallkata írta...

Gratulálok, gyönyörű ékszer!

Gabriella Gyöngy írta...

Egyik kedvencem volt a pályaművek közül, örülök, hogy a zsűri is így értékelte, gratulálok!

Adrienn írta...

Káprázatos! Gratulálok az első helyhez!!!

Lakota mágia írta...

Fantasztikusan szépséges, gratulálok!!! :-)

Szikati írta...

Már a Facebook-on os megcsodáltam ezt a remekművet!
Bámulatosan szép, egy tökéletes első helyezett!!!
Gratulálok!!!!!!!!!

Peikkonen írta...

Love the spiky edge!