2011. szeptember 4., vasárnap

 

 Hóvirág Orsina mintája alapján! Köszönet Drága Orsika! Nagyon szeretem ezt a virágodat, igaz nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna, de elsőre megteszi! :0) 
A fotók sajnos nem a legjobbak. :0( 
Nem nagyon volt hozzá kedvem, türelmem. :0(


Queen of the sea - Zöldben
Hát ez az az ékszer, ami nem az enyém! Nem vagyok oda érte, és nem is érzem benne jól magam. Kíváncsiságból fűztem ilyen színekben. Sokan megjegyzik, hogy nem fűzök élénk színekkel. Kipróbáltam, de maradok inkább a lilánál, ezüstnél, feketénél, vagy a bronzos árnyalatoknál. :0)




Ezek az óriás szivecskékből készülte medálok Adrienn (Raszputyin design) inspirálásával születtek. Ő fűzött egy csodaszép medált, aminek láttán eldöntöttem, hogy nekem is kell valami hasonló. Egy kicsit kisebb, mint Adrienn alkotása, de nekem tökéletesen megfelel. Ez is igen mutatós darab! :0)
Köszönöm a segítséged Adrienn! :0)


Köszönöm szépen a kedves szavaitok, érdeklődésetek!  
Millió puszi Mindenkinek! :0)



13 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű munkák,jó hogy ismét látjuk milyen szépeket alkottál!

Mar Bisutería írta...

que preciosidad, todo es bellisimo!!!!

Szikati írta...

Jó, hogy újra jelentkeztél, és ismét sok csodás ékszerrel!
Mindegyik gyönyörű!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon szép darabok!!!

Perladora írta...

Csodás alkotások lettek!!

ireneli írta...

Muy bellos y precioso montaje!!!

POÉ írta...

De jó ,hogy néha "megmutizod" a szépségeidet !

Unknown írta...

Nagyon szeretem ezeket a szwaris gyurket! De nalad minden olyan szep!:)

Piky73 írta...

Végre-végre-végre megint mutatsz egy adag csodásabbnál csodásabb gyűjteményt!!! Imádnivaló mind, de leginkább a hóvirágos kompozíciód tetszik :) Millió puszka, Niki

Orsi írta...

Ismét csodákat alkottál!!!
A virágot pedig én köszönöm, hogy megfűzted!

Zsófi írta...

Anikó, olyan jó újra látni a gyönyörű ékszereidet!
Nagyon tetszik a Hóvirágod és a láncosítása, különlegesen szép ékszert varázsoltál!
És én nagyon jól tudnám érezni magam a Queen of the Sea - t viselve :-)))

Concha Signes írta...

Da gusto pasarse por aquí, siempre tienes unos trabajos, que son una preciosidad.
En mi blog tienes un detalle para ti, si te gusta mas el del blog de cocina, elige tu misma lo que prefieras.
Un abrazo

Unknown írta...

Szerintem zöld ide vagy oda, csuda szép lett az a nyaklánc :)