2010. augusztus 30., hétfő

Galaxy bogyó hozzá illő karkötővel, és La Phalange gyűrűk




Gillian Slone mintája:  Galaxy
A karkötő pedig: Carole Ohl mintája: Kaleidoscope quilt cuff

Ezt a bogyót már nagyon sokat megfűzték, és mindenkié tetszett, akiét csak láttam, de valahogy még nem jutottam el a megfűzéséig. Aztán kezemhez jutott a Beadwork magazin 2010. február-március havi száma, amiben láttam ezt a karkötőt. Nagyon megtetszett, és már gondolatban össze is párosítottam őket, mármint a bogyót, és a karkötőt. :)))
A karkötőben annyit módosítottam, hogy 15/0 kásával zártam a háromszögeket, és a csücskökbe nem fűztem swarovski gyöngyöt, azt lehagytam. :)



Peetje mintája: La Phalange

Ezeket a gyűrűket kérésre készítettem. Az egyik kakukktojás. :)
A fekete. Ő csiszolt gyöngyökből készült. Szerintem nem lett rossz formára ő sem. :)


31 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Nem apróztad el Anikó!!!:)Nagyon passzol a kari a bogyódhoz!Gyönyörűek!És a gyűrű kollekció is nagyon ott van!

Névtelen írta...

A karkötő-bogyó páros nagyon nyerő. :DDD

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Juj, mindegyik nagyon ott van!!!!

POÉ írta...

Mint mindig gyönyörű szép párokat alkotsz! Nagyon tetszenek a színei !!

Arkadia írta...

As always,Aniko,I have no words for yor excellent work.Beautiful!:c)

Szikati írta...

Ismét egy fantasztikus szett, a karkötőbe beleszerettem.!

ekszerlada írta...

Hűűű Anikóm!!!
Ezek gyönyörűek,és milyen jó,hogy rátaláltál erre a mintára,hiszen olyan jól passzol a golyóhoz!
Kiemelném a láncrészt,ami hihetetlen gyönyörű!!Nagyon tetszik,mutatós!

Ládikó írta...

Szuper mindegyik, de a karkötő az nagyon megragadott. A gyűrűk is nagyon szépségesek. Gratulálok. :-)

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagyon jó karkötőt választottál a bogyóhoz Anikó! :) A gyűrűk pedig tökéletesek egytől-egyig. Nagyon jó ez a minta! Ezek szerint készen van az ülőgarnitúra festése? (Ha jól emlékszem ülőgarnitúra volt, ha nem, bocsi... :) Alíz

Edit írta...

Ismét csodaszép minden, de az a karkötő nem semmi!!! Fantasztikusan szép lett! Gondolom, nem kevés munka van benne, de megérte! :-)

Noyka írta...

Mindegyik nagyon szép, és tök jó, h ilyen karit még senkinél se láttam!!!

Lakota mágia írta...

Gyönyörű már megint minden!!!
A karkötő fantasztikusan jól néz ki!!! ..a gyűrűk is csodaszépek!!!
:-)

ireneli írta...

Preciosoooo!!! besitos.

Kritti írta...

Csak azt tudom ismételni, amit az előttem szólók már leírtak: csodaszép, gyönyörű, s minden elismerésem!

tita írta...

Amiga que maravilloso todo,me encanta la pulsera es preciosa.
Besitos

MELI-BEADS írta...

Grága Anikó,egyszerűen fentasztikusan szépek letteka mostani ékszereid is.A kari,az a bogyó és még a gyűrűk,nos GRATULÁLOK!Annyit tudok csak írni most is mint ezt már többször megtettem,leesett az állam!

Las Creaciones de Boricua írta...

wow!!!!!!!!! great pieces!!!!!!

StR írta...

Anikó, szuper lett:)) én is gondolkodtam már azon, hogy milyen karkötő illene a bogyóhoz, ez tökéletes megoldás, ügyes vagy!

StR írta...

Anikó, szuper lett:)) én is gondolkodtam már azon, hogy milyen karkötő illene a bogyóhoz, ez tökéletes megoldás, ügyes vagy!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Már megint paff vagyok, Anikó!!! Fantasztikus munka ismét!!! Puszi

Tiszi írta...

Természetesen ez már olyan Anikósan sikerült szépségek. :)

Egyébként Boldog születésnapot drága! :)Lestem SviroIldi blogjából. ;)

Blacklady írta...

Hi Anika,
thanks for your commentars.
Your works are very great, i like it very much. Beautiful
greetings karin

Ági mama írta...

Gratulálok Anikó! Csodálatos alkotások!!!!

Ládikó írta...

Boldog szülinapot kívánok!!! :-) Puszi

Marilla írta...

Már megint nagyon szépikéket alkottál Anikó .A kari különösen szép lett .A gyűrűk közül a lilát választanám és a feketét,nagyon szépek lettek!!!!!!

Szikati írta...

Most tudtam meg, hogy szülinapod van. Isten éltessen, sok boldogságot kívánok Neked!!!!!!

Unicornio írta...

Wowwwww fantastic work, bravo!!!!!
Kisses.

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Sziasztok Lányok! :)
Nagyon szépen köszönöm a kedves szavaitok, bejegyzéseitek, és a köszöntőket is! :)))
Puszi Mindnkinek! :)

MILARTESANA írta...

fantastico trabajo, me encanta la pulsera y tambien los anillos, son lindos y los colores preciosos...
Un beso
Mila

Vali írta...

Nagyon jók lettek a gyűrűk és érdekes a karkötő formája is, ebben igazi újdonság:) ügyi vagy!

Piky73 írta...

Valóban fantasztikus a párosítása a karinak és bogyesznek! S csodaszépséges a kivitelezésük! No de a gyűrűket is mind oly szívesen viselném!!!
Puszkák, N.