2010. július 7., szerda

Türkiz Yantrával és horgolt lánccal







Ezt a türkiz színű kerek követ, vagy gyöngyöt már nagyon rég beszereztem, de félre is tettem, mert amikor a férjem meglátta,  azt mondta, hogy ez ritka ronda színű. :)))
Aztán mégis erőt vett rajtam a kíváncsiság, hogy mit is lehetne belőle készíteni, és csak úgy befoglaltam, majd raw technikával is díszítgettem, de a nagysága (3,5cm átmérő) miatt úgy gondoltam, hogy ennyi elég is rá. Azért, hogy ne legyen annyira egyszerű, kapott egy kis lógicsát, és Pencio Yantra mintáját is előszedtem, és két kis korongot fűztem még hozzá. A horgolás, hááát az nálam most első helyen áll. Minden medál ezt kapja. Nagyon szeretem!

Pencio! Merci beaucoup pour Yantra pattern!


25 megjegyzés:

Tímel írta...

Hű, ez is csodaszép lett!!

Kritti írta...

Gyönyörűséges!!!!

Erga írta...

Hát ez valami fantasztikusan szép.

Vali írta...

Nagyon tetszik! Mostanában egyébként is barátkozom a türkiz színnel. Örülök, hogy újra egy színes követ választottál:)

Hermann Ildikó írta...

Álomszép Anikó, teljesen az én világom!!

MELI-BEADS írta...

A te férjed most ráfázott a megjegyzésével,mert ez a tűrkíz nagyon szép.:)))Aztán ,amit műveletél vele,az meg még szebb lett és a többi hozzávalóval összerakva,maga a tökély lett.Ami a horgolást illett,ha én így tudnék horgolni mint Te,tutti,hogy minden láncra horgoltat raknék,szóval bátran tegyél amennyit csak akarsz,mert nagyon szépeket horgylsz.Nem vagyok képes erre még rájönni magamtól,de nem adom fel.Tanfolymra,sosem tudok elmenni sehová,pedig már többször készűltem.
Puszi!:)

Piky73 írta...

Milyen csodákat tudsz megálmodni! Nekem igenis nagyon tetszik ez a türkiz ásvány, úgyhogy ne hallgass mindig Mikire :) És szupr a Yantra kiegészítés is! Szóval ismét meg kell állapítsam, hogy rendkívül ügyes vagy! Puszkák, N.

Annamuczi írta...

Szerintem nagyon jól sikerült!

Tiszi írta...

És milyen csodás "körítése" lett a türkiz kövednek! Nagyon tetszik! :)

Edit írta...

Csodás, mint mindig! :-)

Panka gyöngye írta...

Anikó!Ebbe megint belenyúltál:)Gyönyörű munka!

Unknown írta...

Anikó, olyan aranyos vagy! :)
Nekem is szokott vacakolni a blogger, nekem főleg a képek feltöltésénél... És én is ellenőriztem a biztonság kedvéért, hogy követem e a tevékenységedet. Érdemes. Ez a türkiz nyakék is egy csoda...
Én mostanában főleg megrendelésre dolgozok, de hála Istennek, mindig van. A "csak úgy" alkotás most háttérbe szorult... Majd télen... Addigra úgyis egyre több időm lesz, mert a fiam is megkezdi az ovit, én meg maradok...
No köszönöm ismét kedves szavaid a blogomon!
Üdv!
Panka

Monesz írta...

Nagyon szép lett! A horgolásaid irigylésre méltóak. Szuper ügyi vagy. Ez nyaklánc sem marad le a többi gyöngyörűségedtől. Ne hagyd magad, nagyon is szép szín a türkiz!!!

Szikati írta...

Anikó, ez csodás lett, imádom a türkizt, ezzel a színpárosítással pedig csúcs. A horgolással éppen ma este is bajlódtam egy kicsit, de hát én még messze vagyok attól a tökélytől, amit Te produkálsz!!!!

Lakota mágia írta...

Gyönyörű, gyönyörű, gyönyörű!!!
:-)

Las Creaciones de Boricua írta...

It's beautiful!!!!!!!!!!!!

Roberta írta...

Csodálatos, gratulálok!!!

ekszerlada írta...

Istenem Anikó,ez olyan aranyos lett tetszik,hogy olyan cik-cakkosra fűzted a követ.Tünrériek a korongok!!A horgolástól meg elávulok,mert akkora türelmed van ám:))!!!

Fac@ttenreich írta...

Ein Traum in türkis!!! Das ist die ideale Sommerkette!
LG Andrea

Anami írta...

Nagyon szép lett, a türkiz szerintem szép szín, és magát a követ is szeretem, ahogy összedolgoztad a korongokkal, és a horgolás pedig csúcs!

Orsi írta...

Ismét egy csoda került ki a kezeid közül! :)

Forget-me-not írta...

Meseszép!
Egyszer talán én is megtanulok végre horgolni. :-)

Unicornio írta...

Wowwwww, is very beautiful!!!!!!
Kisses.

Csapó Krisztina írta...

Csodaszép!!!!!!!!

Ládikó írta...

Csodás lett. :-)