2010. április 15., csütörtök

Tiszi Zelina bogyója és apró gyűrűk


 Kis csapatunk ma délelőtt megint találkozott Érden a Gyöngymániában, ahol Tiszit megkértem, hogy tanítson meg Zelina bogyójára. :) És meg is tanított. Szuper GIGA ez a bogyó!!!! 4cm az átmérője, úgyhogy súlya és nagysága hatalmas. Én a nyakamba nem nagyon tudnám elképzelni, viszont az autócskámba, az én szuper Suzuki Ignisembe, a visszapillantó tükör alá simán. Nagyon jól fog neki állni, mert ezüst az autó, és az ezüstös bogyó csak úgy csillog-villog majd benne. :)))
Ha valakinek tetszik ez a bogyó, minta ügyben Tiszihez forduljon! :)
Ez itt a reklám helye volt! :))))
Köszönöm Hajni mégegyszer, nagyon örülök ennek a bogyónak! :)



Ezeket a gyűrűket csak úgy fűztem, mert olyan kis aranyosak. :) Lefényképezni csak a kezemen tudtam, mert az asztalra letéve a fényképezőm nem érzékelte, és csak egy homályos folt látszott. :)



14 megjegyzés:

Csapó Krisztina írta...

Gyönyörűségesek a gyűrűk!!! A Zelina bogyó szuper!!! :-)

Tiszi írta...

Köszönöm Anikó, hogy megfűzted. :)

POÉ írta...

A bogyó nagyon tetszik , most én is épp "bebogyózódtam"!
A gyűrűk is csodásak !!!

Piky73 írta...

Húúúúúdenagyonszépmindened!!! Szuperül fogja ékesíteni autókádat Zelina, csak el ne vonja majd a szembejövők figyelmét!!!
A gyűrűk pedig... hmmmm... de jó lenne nekem is mindkettőből!!! Imádom őket :)
Puszka, N.

LUJZA Gyöngyei írta...

Már épp reklamálni akartam, hogy ez a bogyó nem kap valami szépséges horgolt láncot? Aztán továbbolvastam és láttam, hogy autódísz lesz belőle! Szépséges, a gyűrűkkel együtt! :) Alíz

Tímea írta...

Nagyon szép a Zelina bogyód, kis csöppség.:)
A gyűrűk pedig szuperek!

Melinda ékszerei írta...

Gyönyörűségeket gyártottál

Edit írta...

Gyönyörű lett a bogyó és a gyűrűk is nagyon tetszenek!!!!!

ireneli írta...

Muy bello todo!!!!!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép mindegyik! :-)

tita írta...

Aniko,super bonito todo,el anillo negro y rosa, es precioso.
Besitos

Unicornio írta...

Fantastica, muy fina, me encanta!!!!

Ági mama írta...

Csodálatosak!!!

Mandy írta...

Nagyon szépek!