2010. február 12., péntek

XIII. Kézműves Kiállítás és Vásár

 
         
         
Kedves Gyöngyfűzők! :)

Tegnap Budapesten járva kezeimhez jutott ez a hirdetés, és gondoltam, hogy én is közzé teszem némi hátsó szándékkal! :) Mi a hátsó szándékom? Hát csak annyi, hogy én nagyon szeretnék erre a vásárra elmenni, és arra gondoltam, hogy milyen jó lenne itt Veletek összefutni, találkozni. :)
Kedves kis barátnőmet Nikit (Piky73) már invitáltam, és ő igent is mondott. :)
Úgyhogy ketten már biztos ott leszünk! Szerintem ez már elég csábító ajánlat! :))))) Na jó nem bohóckodom, és nem bocsátom magam áruba, de nagyon szeretném, ha Ti is ellátogatnátok, és esetleg találkozhatnánk, személyesen is megismerkedhetnénk.

:)

Ide is leírom a hirdetésen levő adatokat, mert nem sikerült megfelelően scan-elnem. :)

2010. március 6-7., 10-18 óra

Petőfi Csarnok
Budapest, XIV. Zichy Mihály út 14.
Tel.: +36/1363-3730


Bízom benne, hogy csábító ajánlatot raktam fel Nektek! :)

Puszi Mindenkinek! :)


3 megjegyzés:

Cirelin írta...

Ha úgy jön ki majd az időm szívesen elnézek oda, aztán meglátjuk hogy alakul, biztosan jó lesz. Ha más nem, és nem jutok ki a PeCsába, akkor remélem olvashatunk valami jó kis beszámolót. :)

Panka gyöngye írta...

Hát jó lenne,de nagyon kicsi a valószínűsége:(Sőt biztos nem tudok ott lenni:(De nektek mindenképp jó szórakozást kívánok:)

LUJZA Gyöngyei írta...

Igyekszem én is úgy alakítani az időmet, hogy ott tudjak lenni! Szívesen találkoznék Veled és más kedvenceimmel is! :) Alíz