2009. december 28., hétfő

7 dolog magamról



Niki (Piky73) meghívott erre a „bemutatkozós” játékra, amivel nagyon meglepett.

Nagyon kedves tőled Drága Niki! :) Köszönöm szépen! :)
A játék lényege ugye az, hogy mondjak el magamról 7 dolgot. Hát nincs könnyű feladatom, mert igazából ezt a barátaimnak, ismerőseimnek, családtagjaimnak kellene összefoglalniuk. :))) De azért megpróbálom, és ha valaki nem ilyennek lát, az kérem értesítsen, javítson ki. :)))

1.) Az első, amit biztos tudok magamról, hogy önbizalomhiányban szenvedek. Folyton kételkedek magamban. Nem nagyon hiszem el, hogy jót teszek, hogy jól csinálom, amit csinálok. Mindig többszöri bíztatásra, megerősítésre van szükségem. Van egy nagyon jó kis barátnőm Valika, aki ezt teszi velem. Benne azért bízok nagyon, mert nem kertel, nem csak úgy mondja, hanem mindig megmondja az igazat. :)))

2.) A kis családom! Ez a legfontosabb nekem. A két kis gyerekem, és a férjem. Ők az életem. A legjobban azt szeretem, amikor elszabadulhatunk az otthonunktól jó messze. Szeretek velük kirándulni, nyaralni. Nyaralni úgy szeretek, hogy ne csak egyhelyben üldögéljük a szálláson, vagy a medence partján, hanem mászkáljunk, kiránduljunk. Egyik nap itt, másik nap ott. Ezért örülök annak, hogy a férjem álma egy lakóautó, amit remélem, hogy hamar létre is hoz (már az alapok megvannak), mert azzal nincs az ember lekötve egy adott szálláshoz. Ahol ér az este, ott megszállunk, és másnap megyünk újra felfedezni más tájat.

3.) Szeretem, ha szeretnek! :) De csak az őszinte, igaz emberek szeretetére vágyom! :) Már egy párszor megjártam a „barátnő” szeretetet. Indok nélkül eltűntek az életemből, és hiába kérdezek, nem tudatják velem, hogy mi történt, mit rontottam el. Én úgy gondolom egy barátságba belefér, hogy megmondjuk egymásnak az igazat. Megmerjük mondani azt, ha nem értünk egyet a másikkal, vagy épp nem tetszik a hozzáállása valamihez, véleménye, viselkedése. Ez a barátság. Van úgy, amikor nem vesszük észre a hibánkat, de erre van a barát, hogy figyelmeztessen.

4.) Bármihez fogok, legyen az munkahelyi tevékenység, takarítás, főzés, kézimunka, azt mindig maximális odaadással, maximális odafigyeléssel próbálom véghezvinni. Rosszul esik, ha valami nem úgy sikerül, ahogy azt szerettem volna. Férjem szerint akaratos vagyok. :) Nagyon! :)

5.) Szeretek nevetni, bohóckodni, bár az utóbbi egy-két évben ez egy kissé alábbhagyott már. Miért? Mert volt az életemben egy nagy törés, egy nagyon nehéz döntés, amit nehezen élek meg, nehezen dolgozok fel, de azért próbálom tartani magam.. Szeretteim nem érdemlik azt, hogy bánatos, megkeseredett ember legyek.
Profilomban már írtam, hogy kisfiam az első házasságomból született. Voltférjem örökbosszút esküdött, és ennek próbál mindig eleget is tenni. Novemberben volt két éve, hogy gyermekelhelyezési pert indított a bíróságon. Egy éves pereskedés, többféle vizsgálat után a pszichológus úgy döntött, hogy mivel a gyermek jelenleg az apukájához jobban kötődik érzelmileg, hiába van jó gondviselés, hiába szeretem az életemnél is jobban, hiába van megfelelő életkörülmények között, az édesapja háztartásába javasolja a gyermek áthelyezését. Hiába érveltem bármivel, a bíróságot nem érdekelte, és feltette a kérdést, hogy engedem, vagy nem engedem a gyermeket. Nem volt mit tennem, miután Balázs a kisfiam menni akart, így elengedtem bízva abban, hogy egyszer visszatér hozzám. Most október 23-án volt egy éve, hogy elköltözött. Nagyon hiányzik, és minden nap szenvedek ettől. Nem nagyon lehet megszokni, hogy nincs mellettem. :( Nagy menedékem a kislányom, őt úgy érzem, hogy valaki küldte nekem, mert tudta, hogy mi vár rám. Anna egy csodálatos kislány, aki felvirágozza a napjaim. :)

6.) A gyöngy világában úgy érzem, hogy megtaláltam magam. Eltereli a gondolataim, lenyűgöz, és elvarázsol. :) Imádom! Mint mindannyian, akik ezzel foglalkozunk, én is hajnalokig képes vagyok fent maradni, és fűzögetni. Szeretem csodálni mások munkáit.

7.) ?????? Hát nem tudok hirtelen többet magamról írni. Ennyi! :) Itt inkább még bemutatom az én kis kuckómat, amit a férjecském csinált nekem. Itt szeretek üldögélni, nézegetni a gyöngyeimet, és kitalálni, hogy miből mit is készítsek, és persze akkor is itt ülök, amikor nézem a fantasztikus munkáitokat. :)




Kedves gyöngyfűzők!

Nagyon örülök Nektek, és köszönöm szépen a látogatásotokat, figyelmeteket, érdeklődéseteket, megjegyzéseiteket!

Puszi Mindenkinek! :)

Akit szeretnék meghívni erre a játékra:

Panka, és Alíz már résztvett ebben a játékban, így őket már nem tudom meghívni, de örömmel olvastam a bejegyzésüket! :)


15 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Hát egy kicsit összeszorult a szívem:(
Nem lehet könnyű feldolgozni,amin Te átmentél.Nagyon sajnálom.
Azért örülök,hogy írtál magadról és megmutattad a kuckódat:)

Maya írta...

Anikó, nagyon szurkolok neked, nagyon sok erőt és kitartást kívánok és sok sok vidám percet a kicsi lányoddal!! A gyöngyös kuckód pedig pazar, minden elismerésem!!

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Drága Anikó! Bár én már ismertem a történeted, mégis újra elszorult a szívem soraidat olvasva. Egy őszinte és csodálatos embernek ismertelek meg és kívánom légy nagyon boldog az életben! Hiszem, hogy kisfiad teljes szívével vissza fog találni hozzád és értékelni fogja, hogy micsoda nagyszerű édesanyja van! Nagyon boldog új évet kívánok Neked és családodnak. Ja, és a gyöngyös kuckód pedig nagyon szuper, otthonos!

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagy örömmel és még nagyobb bánattal olvastam soraidat! Kíváncsian vártam az önjellemzésedet, amiben egyrészt nem csalódtam (ismerve a Szűz jegy szülötteinek alap tulajdonságait...), másrészt pedig elszorult tőle a szívem. Sajnos kevés ember tud felállni egy ilyen helyzetből, de én úgy látom, hogy a családod rengeteg erőt ad Neked. Borzasztóan jó dolog igaz és szeretettel teli embereket magunk mellett tudni, így érezzük magunkat biztonságban, és sokszor ők éltetnek bennünket... :) Alíz

ireneli írta...

Disfruta, sonríe y sé feliz!!!!!!!!!

Piky73 írta...

Drága Anikóm, rendkívül jó érzés egyre többet és többet megtudni Rólad! Fantasztikus és egy nagyon értékes hölgy vagy!!! Ígérd meg nekem, hogy ezt jól bevésed a gondolataidba, és sosem feleded!!! Szerintem biztosan segít majd az önbizalmad megtalálásában is - mert nem értem, az miért is nincs Neked??? (Kérdezi ezt az, aki szintén állandóan hiányában él :)
Szóval légy mindig optimista!!! S ha elgyengülsz, emlékezz csak arra, amit Balázzsal kapcsolatban írtam :) Imádlak :) Sok puszi, Niki

Marilla írta...

Kedves Anikó !Nos én nem gondoltam volna hogy ilyen szívfálydalmad van .A fiadra gondolok .Tudod a pozitív gondolkodás mindenek felett!!!!!
Természetesen rossz hogy nincs veled a fiad ,DE,,,, úgygondolom a volt férj nagyon szeretheti mert a gyerekek megérzik ha nem igazi a feléjük kimutatott érzelem .Mivel fiúról van szó és többnyire apásak a fiúk ,(az enyém is)talán emiatt húz jobban az apukájához és végül is nincsen rossz helyen .Aztán meg véletlen ????nos nem .Ott van a gyönyörű kislányod ,aki igen is vigasz ebben a helyzetben .Kívánok neked sok -sok erőt és MINDEN ROSSZ DOLOGBAN VAN JÓ IS, a nehéz helyzetek erősítik az embert.És persze köszönet amiért mindezt megosztottad velünk .

Anna írta...

Kedves Anikó!

Nagyon nagyon Boldog Újévet kívánok Neked és családodnak!

sok szeretettel Anna

Panka gyöngye írta...

Anikó neked is szeretnék Boldog új évet kívánni a következő évre,és további sok gyönyörű ékszert,úgy mint eddig:)))))

POÉ írta...

Kedves Anikó ! Nagyon jó volt rólad ennyi mindent megtudni,még ha nem is minden vidám dolog !
Biztos vagyok benne hogy mindkét gyermekednek nagyszerű anyukája vagy és leszel ezután is!
Az idő sok mindent megold majd , még ha most fájdalmas is !
Maradj mindig ilyen aranyos és légy optimista !
Nagyon örülök hogy megismertelek téged még ha csak az "éteren" át , akkor is ,mert nagyszerű ember vagy !
Nagyon sok boldogságot és boldog Új esztendőt a családoddal , puszi !!!
Éva

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Szeretben, boldogságban és természetesen gyöngyökben bővelkedő újévet kívánok!!!!

Unicornio írta...

Feliz Año Nuevo!
Te deseo lo mejor!
Besos.

Tiszi írta...

Kedves Anikó! Kívánom, hogy az új év hozzon neked sok boldog percet, órát, napot sőt hónapot a gyerekeid körében! Hogy mindig nevess és jókedvű legyél!! :) Puszi!

Szegusz írta...

Kedves Anikó! Most találtam rá az oldaladra. Gratulálni szeretnék, mert gyönyörű munkáid vannak!!! Bárcsak tudnék ilyeneket készíteni....

Anami írta...

Kedves Anikó!
Sajnálom, ami történt Veled, mint anya nagyon át tudom érezni a fájdalmat, amit a kisfiad elköltözése okozott.
Kívánok Neked minden jót, és örülök, hogy megmutattad a kuckódat, nagyon praktikus, és otthonos!