2009. november 15., vasárnap

Steel és hematite herring pánt karkötővel





Készülődés a karácsonyra! :)
Ismerőseim körében úgy vettem észre, hogy nagy kedvenc lett ez a minta, mert ajándékként sokan kérik ezt nyakpántnak. Most ráadásként egy duplaszéles karkötőre is volt igény. Elkezdtem, és egy darab után felhívtam kedves kolléganőm, és elmondtam neki, hogy szerintem sok lesz így, túl széles, és elküldtem a fotóját is. Ő is így gondolta, és rám bízta a méretét. Most kb. 3,5cm széles.
Nekem így jobban tetszik, mert nem vesztette el a formáját. :)
Remélem, hogy a tulajdonosának is tetszeni fog. :)
Boldog Karácsonyt kívánok Neki! :)))




18 megjegyzés:

Liza írta...

Szerintem nagyon szép lett!

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Anikó! Csodaszépek ezek a hullámos heringek!!

Anna írta...

Nagyon szép lett! :) Biztos tetszeni fog! :)

Tündérke írta...

Hű, nagyon szépek lettek :-)

Unicornio írta...

Beautiful, very elegant!!!!

Tiszi írta...

Szerintem is nagyon szép lett. :) Én biztos örülnék neki karácsonykor. :)

Piky73 írta...

Be kell valljam, hogy a hering technika eddig egyáltalán nem keltette fel a figyelmem - nem foglalkoztatott. Viszont látva a csodálatos szettjeidet, kedvet kaptam hozzá :) Teljesen lenyűgöztél szépségükkel!!! Annyira csillognak és ragyognak!!! Egyszóval fantasztikusak! Gratula!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Fú, nagyon pazar!!!

Tímea írta...

Már én is karácsonyi hangulatban vagyok.
Nagyon szépeket csináltál!!!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Hűűű, mekkora meló ez! És milyen szép!

Ági mama írta...

Álomszép!!!!

Panka gyöngye írta...

Anikó!!!Ez szuper szépséges!!!Gratulálok.

ireneli írta...

Es preciosa!!!! felicidades!!!

Monesz írta...

Csatlakozom Piky73-hoz. Eddig én sem foglalkoztam ezzel a technikával. De ez olyan szép lett, hogy beindította a fantáziámat. Emlékszem régről egy piros szettedre, az is tetszett, de ez még gyönyörűbb!

Berjo írta...

Gyönyörű lett, elegáns, csillogó! Szerintem nagyon klassz ez a technika, ha ilyen csodás dolgok készülnek a segítségével!

Maya írta...

Hűha, de szép lett!! Nagyon hálás ez a minta, én még nem fűztem, de Vadalmától kaptam egyet, nagyon szeretem :-)

Hermann Ildikó írta...

Micsoda türelmed van, csodaszép!!

POÉ írta...

Mesésen néznek ki ,csodálatos ragyogásuk valóban az ünnepet idézi!!!!