2009. november 20., péntek

Ékszeróra





Mindegyik órát szeretem, amit eddig fűztem, de eeeez! :))) Háááát ez a szerelmem! :)
Sokat gondolkodtam, hogy milyen "szíjjat" kapjon. Próbálkoztam a Try-to-bee Baroque Dimensional mintájával, melyet Ági mama is megfűzött már :). Tiszi kisilabizálta nekem, de annyira merev volt a rövid hossza, és a tömörsége miatt, hogy azt elvetettem, de a díszítésébe akkor is beleszerettem, így egy sima raw alapot kapott, melyet 15/0 és 11/0 kásával és 3mm-es macskaszem gyönggyel öltöztettem.

8 megjegyzés:

Monesz írta...

Gratulálok! Hát ez, húúú. Nem csoda, hogy ő lett a kedvenced. A többi órád se kutya, de ez most tényleg tuti. :-)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Azta, ez tényleg bámulatosan szép lett!

Arkadia írta...

Beautiful bracelet and all your work,I like it very much!!! :c)

Piky73 írta...

Jajjj, de szuper ez is!!! De szerintem minden órád csudaszép! :) S kérdezhetnék valamit? Magukat az órákat hol szerzed be??? Ugyanis kolléganőm kérte tőlem, hogy készítsek neki egyet, de nem találok lelőhelyre. Ötletben viszont tuti, hogy hozzád fogok fordulni! :)

Hermann Ildikó írta...

Fantasztikus Anikó, nagyon ízléses!!

Tiszi írta...

Egyszerűen csudaszép lett!!! Igazán ügyesen variáltál. :D Gratulálok. :)

Ági mama írta...

Gyönyörű lett!! Nagyon szépen megcsináltad!!

ireneli írta...

Muy bello!!! felicidades!!!