2009. augusztus 27., csütörtök

Butterfly és L'imprévue



Barátnőm nézte ki magának Butterfly mintáját. Megálmodta a színeket, és én megvalósítottam. Lett egy medál lógicsával, és két gyűrűt fűztem, hogy tudjon választani. Én a szolídabb kivitelt szeretem, ő most egy kicsit merészebbet szeretne. Hát majd eldönti. Mind az övé! :))))
 
  
 

 Ők is Valikának készültek. A gyűrű L'imprévue mintája. Az óra pedig egy régi karórája volt, amit nem nagyon viselt a fémszíja miatt. Tudja, hogy szeretek ékszerórákat fűzni, ezért szédszedette az órát, és megkért, hogy fűzzek hozzá valamit. Ez lett belőle.
A gyűrűt próbáltam az órához hangolni.... vagy fordítva, gyűrűhöz az órát????!!!!
 :))))

5 megjegyzés:

Melinda ékszerei írta...

Őszi hangulatú a szett! Nagyon szépek a színei

Ági mama írta...

Nagyon szép lett! Gratulálok!!

POÉ írta...

Szép kis darabok ,Gratula !!!!

T REKA írta...

FANTASZTIKUS!!! GYONYORUSEGESEK!!!

Tiszi írta...

Jujjj, nagyon tetszenek. :) Főleg a medál!!